حال دلم این روزها خوبه. یه امید خوشگلی امده و تو دلم خونه کرده. من به همین دلخوشی های کوچیک و بزرگی که حتی معلوم نیست محقق بشن یا نه زنده ام و همین که روزهام رو با انگیزه یادگیری بیشتر شروع می کنم حال دلم خوبه. 

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 20 آبان 1399 ساعت 09:27 https://farzandenakhaste.blogsky.com

مامان خانم نفهمیدم چرا مادر تنها؟
خدارو شکر بخاطر خوش دلیتون ..... چقدر خوبه که حس های خوب رو هم به اشتراک بزاریم و به همدیگه حس خوب رو انتقال بدیم

برای اینکه تو نگه داری از بچه هام همیشه تنها بودم و سوای اون خیلی احساس تنهایی می کردم. البته دیگه جوجه هام دارن بزرگ می شن و مستقل تر و خودمم دارم از اون تنهایی که همیشه رو دلم سنگینی می کرد رها می شم. بنابراین کم کم باید اسمم رو عوض کنم
ممنونم عزیزم. امیداوارم همه مون دلمون به زندگی گرم باشه حتی شده با دلخوشی های کوچیک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد