اعتراف می کنم بالای یکماه هست که کلاس های ان لاین  هرروزه ی بچه ها که قشنگ روزی پنج ساعت از وقتم رو می گیره و‌ حتما باید این تایم رو ‌کنارشون باشم تا از عهده کلاس و ساخت کاردستی هاشون بربیان، باعث شده  فعلا رزومه فرستادن برای شرکتها رو تعطیل کنم تا ببینم در اینده با برگشتن به روال عادی زندگی هامون چه اتفاق های خوبی قراره برام بیافته. دلخوشی این روزهام سرگرم شدن با بازار بورس هست که تا حدی وقتم رو پر کرده. 

همچنان دنبال کارهای سند المثنی خواهرک هستم و امیدوارم به زودی زود به مراحل اخرش برسه و پروسه صدور مجددش به جریان بیافته و بتونیم هرچه زودتر خونه اش رو‌بفروشیم و تهران یه خونه دیگه براش بخریم که نزدیکمون باشه و بشه راحت اجاره داد. 

نظرات 1 + ارسال نظر
taraaaneh سه‌شنبه 14 مرداد 1399 ساعت 05:53 http://taraaaneh.blogsky.com

.سلام بله این روزها رسیدگی به درس بچه ها واقعا سخت شده . اما کجا هستین که مدرسه بچه ها الان شروع شده؟

سلام عزیزم
اول بگذار تشکر ویژه کنم ازت بابت کامنت های گاه و بی گاهی که برام می گذاری و عذرخواهی بابت خواندن وبلاگت بصورت خاموش
تهرانم عزیزم اما کلاس پیش دبستانی و زبان پسرک و زبان دخترک که روزانه برگزار می شه کلی اززوقتم رو می گیره و تا زمانی که کرونا مهمون شهرهامون باشه فکر کنم بساط هرروزام این باشه. مدارس رو هم می گن نهایت یه مدت کوتاه باز هست و بعدش غیرحضوری می شه دوباره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد