تولدانه

از انجایی که یه مادر ۲۴ ساعته است و مثل خیلی از مامان های این مدلی دلش ساعت هایی رو می خواد که فقط برای خودش باشه، فکر کردم شاید دلچسب ترین هدیه تولدش، داشتن چند ساعت آزاد و یه گشت و‌گذار کوچولو باشه. این شد که سه هفته مونده به تولدش با همسرش هماهنگ کردیم که بتونه روز موعود مرخصی بگیره و در کنار بچه ها باشه. از طرفی چون دوست داشت من و یار دبستانی باهم باشیم باهاش هماهنگ کردم و اونم موافق بود. صبح اول وقت با همکاری همسرش بی سر و صدا وارد ساختمون شدیم و کیک به دست پشت در واحد بودیم  و به محض باز کردن در اهنگ تولد رو براش پلی کردیم و بعد از لباس عوض کردن و چندتا عکس جینگیل و مستون گرفتن از خودش و همسرش و بچه ها بردیمش درکه. بعد از سالها دوری از کوه کلی بودن تو اون فضا ‌و اب و هوا حالم رو‌خوب کرد  و از همه مهمتر خوشحالی بیش از اندازه اش بود که هر پنج دقیقه یکبار ابراز می کرد و ما رو‌شرمنده. 

به همسر می گم چقدر خوبه که دارمت و می تونم رو کمک هات حساب باز کنم، چقدر خوبه که با وجود پرمهرت زندگیم رو لذتبخش کردی، چون مطمینا بدون همکاری های از ته دلیش هیچ کدوم از برنامه هام نمی تونست عملی بشه.


پ.ن: امروز از به شرکتی که اواخر فروردین مصاحبه داده بودم زنگ زدن برای نهایی کردن قول و قرار و استخدام. راستش از همون اول با دیدن کوچک بودن شرکت کلی خورد تو ذوقم. بهشون گفتم متاسفانه نمی تونم باهاشون همکاری کنم. شاید چون بچه ها هرروز کلاس ان لاین دارن و باید کنارشون باشم یه مدت بی خیال رزومه دادن و‌ مصاحبه کردن بشم تا ببینم با کشف واکسن کرونا که گویا امروز تو ‌انگلیس تایید شده چه اتفاقی قراره برامون بیافته. 

نظرات 1 + ارسال نظر
ترانه سه‌شنبه 31 تیر 1399 ساعت 01:54 http://taraaaneh.blogsky.com

چه هدیه قشنگی به دوستت دادین. هدیه ای که فکر پشتش بوده.
واقعا واکسن کورونا توی انگلیس آماده عرضه به بازراه ست یا مراحل آزمایشی رو طی میکنه که اگر اینطور باشه ماهها طول میکشه که آماده استفاده عمومی بشه.

اره خدا رو شکر خیلی حال دلش بهتر شد و به هر سه تامون خوش گذشت
بله گویا گفتن تا اخر سال به صورت انبوه عرضه می کنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد