مسابقه برد برد :))

بعد از دوماه که سامانه دانشگاه ایراد داشت و‌ نمی شد وارد پورتال شد امشب موفق شدم وارد وضعیت مالی ام بشم و ببینم برای سومین ترم متوالی ممتاز علمی شدم. ای کارفرمایی که دنبال کار می گردی من حروووووم شدم بیا و‌زودتر من رو‌ پیدا کن تا هم تو به مراد دل برسی و  هم من :))) 

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار شیراز پنج‌شنبه 19 تیر 1399 ساعت 10:19

مبارکههههههههه بانووووو
باعث افتخاره

سلام بهارم
خووووبی؟!
مررررسی قربونت برم من
اصلا باورم نمی شد هنوز اینجا بیای
دوستت دارم بهار شیرازی قشنگم
چقد دیدن کامنتت خوشحالم کرد

پرفسور خسته پنج‌شنبه 19 تیر 1399 ساعت 03:03 http://Porfossor.blogsky.com

یعنی چی؟ به چه درد می‌خوره حالا؟

همین که به درد خودم می خوره و حالم رو خوب می کنه مرا بس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد