امروز بعد از چند روز استرس و بی خوابی از شدت هیجان، اولین مصاحبه کاری رو رفتم. واقعا هیچ نظری ندارم که ایا بهم زنگ می زنن یا نه. فقط سپردم به خودش، من نهایت سعی و تلاشم رو کردم که اون کار رو بدست بیارم حالا ممکنه افراد دیگه ای بوده باشن که رزومه کاری و شخصیتی قوی تری از من داشتن و کار رو بگیرن. 

باید بشینم رو یادگیری داشبوردهای مدیریتی کار کنم و یادشون بگیرم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
هستی دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت 22:22 http://Mydailynotebook.blogsky.com

انشالله اگر اون کار به صلاحتونه جور بشه براتون.
الان که پستتون رو خوندم به ذهنم رسید من هروقت هرجا برای مصاحبه کاری رفتم، بعدش دو سه روز افسردگی شدید داشتم. نمیدونم چرا واقعا

متاسفانه نشد. اخ اخ نگو از افسردگی که من امروز که ایمیلشون اومد و گفتن مصاحبه ام رد شده مثل ابر بهار گریه کردم و هنوزم حالم حال نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد