از دلسردی این روزها هرچی بگم کم گفتم ....

خیلی وقته دست و دلم نه به نوشتن می ره نه به حرف زدن. از طرفی هم دوست ندارم وبلاگم خاک بخوره ولی چه کنم که دل و دماغی نیست برای شرح انچه که بر ما تو این روزها می گذره. اینقدر هرروزمون با یه خبر بد شروع می شه و تو شرایط فاجعه داریم زندگی می کنیم که بدنم سر شده و در کمال بی تفاوتی اخبار رو دنبال می کنم. خدا رو چه دیدی شاید یه دفعه زدم سیم اخر و اونم دیگه دنبال نکردم. داستان تصویب نکردن FATF و تبعات وحشتناکش رو افزایش قیمت دلار و طلا، لابه لای واگیر شدید به ویروس کرونا گم شده و جالبه که تا همین لحظه هواپیمایی ماهان کماکان داره پرواز و جابه جایی چینی ها رو انجام می ده و هیچکس هم نیست که جلوشون رو بگیره. نه خبری از قرنطینه قم هست نه کنترل ویروس. کلا زندگی مردم به هیچ کجایی حکومت حساب نمی شه و من موندم چطور داریم همه مون این همه خفت و خواری رو تاب می یاریم و دم نمی زنیم؟!  

از این طرف هم استاد راهنمام داره تنبل بازی در می یاره و مواردی رو که خودش گفته برامون باید تعیین کنه رو نمی کنه و ما قشنگ دوماه از تایم طلاییمون رو از دست دادیم و هنوزم هیچی به هیچی و گمان نکنم حتی اذرماه سال اینده به دفاعمون برسیم حتی. هرقدرم پیغام پسغام می دیم فقط داره می پیچونه و هیچ کاری نمی کنه برای استارت خوردن پورپوزالمون. 

کلا تمام انگیزه هام ته کشیدن و دقیقا تو قعر نمودار سینوسی زندگیم هستم و فقط دوست دارم بخوابم. خونه تجونی عید رو هم اصلا شروع نکردم و واقعا نمی دونم ایا شروع می کنم یانه. 

خیلی دلم می خواد با شروع سال جدید منم برم سرکار خدا کنه بشه و زودتر مشغول بشم  و دوباره برگردم به اجتماع.  



نظرات 1 + ارسال نظر
باران پاییزی چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 09:48 http://baranpaiezi.blogsky.com

با ذهن درگیر هیچی درست نمیشه که جانم. اول خودتو آروم کن. این رو هم بدون دموکراسی ترین کشورهای دنیا هم رسانه هایی دارن که با اعصاب مردم بازی می کنن. پس بیا از خودمون شروع کنیم. اول آروم باشیم بعد ابن آرامش رو به خانواده مون منتقل کنیم و بعد اطرافیان مون.
همه ی این اتفاقات واقعیه و ما داریم به چشم می بینیم و من یکی باور دارم میون همه ی این واقعیتهای تلخ ، زیبایی هم هست. من همیشه به خودم میگم وقتی دکتر فرانکل تونست از آشویتس و کوره ی آدم سوزی زنده بیاد بیرون و سالها طبابت کنه من چرا نتونم تو آشویتس ایران زنده و سلامت و خوش حال و خوش شانس باشم؟
بیا برای هم انرژی مثبتهامونو بفرستیم

وااااااای چه مثال روحیه بخشی برام فرستادی و بی اغراق امید به چه بزرگی تو دلم روشن کرد. مرسی از حرفای پراز انرژی و مثبتت عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد