قبل ازخواب، به رسم هر شبم، رفتم اتاق بچه ها تا لحاف روشون رو چک کنم و بوسه به روی ماهشون بزنم و برگردم بخوابم که دیدم دخترک به حالت بدی رو پاهاش خوابیده اروم جابه جاش کردم که پاهاش درست بشه، تو همون حالت خواب الودگی شدیدش، با چشمهای بسته اش بهم گفت "خیلی دوستت دارم" .... نمی تونم وصف کنم لذت بی اندازه ی شنیدن این جمله رو از زبونش. 

نظرات 3 + ارسال نظر
بهار شیراز چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت 11:19

اوووووفی

ممنونم بهارم

هستی دوشنبه 16 دی 1398 ساعت 18:41

آخی عزیزم. کلا که دوست داشته شدن خیلی حس خوبیه دیگه چه برسه از سمت بچه ها باشه که درگیر حساب و کتابای ما نیستن

بله عزیزم واقعااااا حس شیرین و لذت بخشیه

ما و تربچه مون پنج‌شنبه 12 دی 1398 ساعت 13:50 http://torobchenoghli.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد