" مردی به نام اوه"

کتاب "مردی به نام اوه" یکی از دلنشین ترین کتابهایی بود که تو این چند سال اخیر خوندم. برخلاف شروع لج دارش که فکر می کردم امکان نداره "اوه" رو دوست داشته باشم، اما خیلی زود عاشق شخصیت درونگرا و کم حرف منضبطی شدم که به جای حرف زدن و شعار دادن عمل می کرد. راستش اخر داستان به معنای واقعی قلبم فشرده شد و اشک از چشمهام جاری. به شدت خوندنش رو به همه توصیه می کنم. 

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 5 آذر 1398 ساعت 10:30 https://4malite.blogsky.com

کتاب فوق العاده ایه واقعا

موافقم باهاتون

نیره دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت 23:38 https://bionvan.blogsky.com

متاسفانه وقت کتاب خوندن ندارم...

حیف باشه کاش هرجور شده روزی چند صفحه حتی، براش جا باز کنی

باران پاییزی یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 15:33

من فیلمش رو دیدم. شخصیت شیرین خیلی جالب بود همچنین نقشی که همسر اوه تو زندگیش داشت. من معتقدم مردها هر قدر زمخت و خشن و بی عاطفه باشند وجود یک زن تو زندگیشون اونها رو تبدیل به آدمی دیگه میکنه که باعث تعجب خودشون هم میشه.

منظورت از شیرین،پروانه است دیگه درسته؟
چقد خوشحالم که من فیلمش رو ندیدم. امروز که با خودم خلوت کرده بودم و یاده اوه افتاده بودم داشتم خونه و اتاقک چوبی اوه رو تو ذهنم مرور می کردم و یه ان گفتم چقدر خوندن کتاب و تصویرسازی ذهنی خواننده شیرینتر از فیلم کتاب دیدن و تصویر که کارگردان تو مخت می کنه هست و تصمیم گرفتم دیگه هیچ کتابی رو فیلمش رو نبینم.

م شنبه 2 آذر 1398 ساعت 23:54 http://L-r-y.blogsky.com

منم دوسش داشتم. حین شنیدنش (کتاب صوتی) وقتی از سونیا می‌گفت، فک کردم دنیا می‌تونه چقدر بی‌رحم باشه

من اصلا نمی تونم رو کتابهای صوتی تمرکز کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد