دخترک مظلوم من :(((

انرژی زیاد دخترک تو ورجه ورجه کردن بلاخره کار دستش داد و امروز بعد 5 روز از افتادنش تو مهد و درد ناشی از استخوان دستش که خوب نمی شد و با کوچکترین ضربه یک ربع اشک می ریخت، رفتیم دکتر و دستش رو گچ گرفتیم و متوجه شدیم استخون دستش واقعا شکسته بوده اما دخترکم آستانه ی دردش بالا بوده چون دکتر باورش نمی شد با این شدت دردی که داره اروم بشینه و تازه هی هم بگه دستم خوب شده دیگه! ما هم گول چهره ی به ظاهر ارومش رو خوردیم و فکر کردیم استخون دستش ضرب دیده اما وقتی دیدیم بعد چند روز استراحت و ملاحظه هنوز خوب نشده و با کوچکترین افتادن زمین های و های گریه می کنه بردیم دکتر. متاسفانه این تعطیلی پنج شنبه و جمعه و شنبه، باعث شد دخترک درد بیشتری بکشه و چند روز دیرتر دستش مداوا بشه. فردا می خوام برم مهدشون بپرسم دقیقا چه اتفاقی افتاده براش، چون روزی که اونجا خورده بود زمین و تایم خونه که رفتم دنبالش یکی از این خانمهایی که مثلا ناظر بچه ها تو تایم بازی کردن هستن بهم گفت خورده زمین یه کوچولو دستش درد گرفته! می خوام بگم یه کوچولو درد گرفتن کجا و استخون دستش شکستن کجا! خیلی از خودم عصبانیم که با همین واژه "یه کوچولو" و تظاهرهای دخترک به خوب شدن دستش گول خوردم و  باعث شدم این بچه 5 روز درد استخون شکستن رو با اون شانه های نحیفش تحمل کنه و دم نزنه :(((((
نظرات 3 + ارسال نظر
زری یکشنبه 10 آذر 1398 ساعت 18:07

سلام یه خرده از زمان پست گذشتته اما خب من مینویسم
عزیزم حتما با جدیت پیگیر مهد بشو و از اون مهمتر از دخترت بخواه که هر اتفاقی میافته خودش با ریز جزییات بیاد براتون بگه مخصوصا اگر چیزی باشه که فکر کنه دیگران ترجیح میدهند که اون نگه. انشاالله زودتر خوب شده است

سلام. سپاس از وقتی که گذاشتید. راستش پیگیر شدم و فیلم ها رو بازبینی کردیم و دیدیم دخترک واقعا سر خورده و با دست خورده زمین.

نیره دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت 19:34

طفل معصوم

م شنبه 2 آذر 1398 ساعت 23:58 http://L-r-y.blogsky.com

آخی عزیزم

حالا حالش چطوره؟

خدا رو شکر الان دیگه خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد