چقدر محیط کتابخونه خوبه! به جرات می تونم بگم تو این سه جلسه ی دوساعته که رفتم کتابخونه بیشتر از کل سه ماه تابستون، ترجمه ام رو پیش بردم و خیلی از این بابت خوشحالم. باید از "هستی" تشکر کنم که با روزانه نویسی هاش در خصوص کتابخانه رفتن من رو هم وسوسه کرد و متوجه شدم چقدر تو اون فضا و محیط می شه کار مفید انجام داد. 

* خواهرکم دلم می خواست می تونستم فاصله ی هزاران هزار کیلومتری که باهات دارم رو با یک چشم برهم زدن طی می کردم و تو این روزها و لحظه های سخت فقط می نشستم کنارت و دستهات رو محکم می گرفتم و می گفتم تنها نیستی و من پیشتم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
هستی دوشنبه 8 مهر 1398 ساعت 07:38

خیلی خوشحال شدم که چنین تاثیر مثبتی گذاشتم. کتابخونه برای من بهترین جای دنیاست و به نظرم بیشترین حد تمرکز آدم توی کتابخونه ایجاد میشه

دقیقا همینطوره و بی اغراق من خیلی تو این دو ساعت و نیمی که کتابخونه هستم کارم رو پیش می برم و بازم ممنون

باران پاییزی یکشنبه 7 مهر 1398 ساعت 14:00 http://baranpaieziii.blogfa.com

حالا بیفتی روی دور دیگه دوست نداری با هیچی عوضش کنی این لذت رو. موفق باشی

ممنونم عزیییییزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد