فکر کنم سلامتی یکی از بزرگترین و در عین حال دم دست ترین نعمت های هست که داریم و تا ذره ای خدشه بهش وارد نشه قدرش رو نمی دونیم. مدتهای مدیدی بود که اینجوری مریض نشده بودم و پاک یادم رفته بود ارزش این گوهر گران بها رو. نگم از دلنگرانی های پسرک مهربونم و دخترک نازنینم، زمانی که رفته بودم دستشویی و محتویات نداشته ی معده ام رو می آوردم بالا هردو پشت در با چشمهای غمبارشون نگران من بودن و یکی ظرف به دست و دیگری دستمال به دست منتظر بیرون امدن من بودن برای تیمارداری. 

نظرات 1 + ارسال نظر
باران پاییزی شنبه 23 شهریور 1398 ساعت 09:24 http://baranpaieziii.blogfa.com

سلامت باشی بانو. بعضی اوقات این مریضی ها تلنگر بدنه دیگه میگه هی فلانی یکم حواست به منم باشه منم نیاز به توجه دارم

ممنونم عزیزم. ان شالله شما هم همیشه سلامت باشی و برقرار!
راست می گی واقعا تلنگر به جایی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد