ماشین جدید :)

عارضم به خدمتتون که آلبالویی جانم رو که مثل بچه ی خودم دوستش داشتم بعد تصادف یکسال پیش که کنترل فرمونش از دستم خارج شد و رفتم تو گارد ریل و کلا طفلکی من دچار انواع و اقسام سروصداها و ریپ زدن ها شد رد کردیم بره و به جاش یه رخش سفید گرفتیم که خیلی هم دوستش دارم. یکم استرس رانندگی کردن باهاش رو دارم چون هم از لحاظ ابعاد هم از لحاظ فنی کمی متفاوتتر از آلبالویی جانم هست و امیدوارم هرچه زودتر قلقش بیاد دستم :)

نظرات 2 + ارسال نظر
هستی پنج‌شنبه 7 شهریور 1398 ساعت 13:49

به به، خیلی مبارکه. به شادی استفاده کنی

ممنونم عزیزم

باران پاییزی دوشنبه 4 شهریور 1398 ساعت 08:26 http://baranpaieziii.blogfa.com

چرخش براتون بچرخه بانو. خاطره های خوش باهاش بسازید ایشالا

ممنونم عزییییییییزم
امیدوارم شما هم به خواسته های قلبیت برسی مهربون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد