دو هفته بیشتر به امتحانات پایان ترم نمونده و یه شیر پاک خورده ای باعث شد یه بازی مهیج رو گوشیم بریزم که پاک من رو از درس خوندن انداخته. باید یه فکری کنم اینجور نمی شه امیدوارم بتونیم سه هفته بی خیالش بشم و بعد شروع کنم. از اینورهم سالی 12 ماه ما اصلا پیشنهاد سفر نداریم اون وقت برای تعطیلات پیشرو از در و دیوار پیشنهاد سفر بهمون می شه و منم غمگینانه یکی یکیشون رو رد می کنم. هی روزگار! 

نظرات 1 + ارسال نظر
نون سین یکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت 03:03

یه سری اپ هست ساعت کار با گوشی رو نشون میده
حالا اونم نشد یه تایمر روشن کنید بیست دقیقه مثلا... هربار میاید گوشی دست بگیرید تایمره رو روشن کنید که بیست دقیقه شد صداش در بیاد و بذاریدش کنار... جواب بده فکر کنم...

ممنون از پیشتهادت عزیزم. راستش در نهایت دیشب ان اینستال کردمش! خیلی جذاااااب بود برام لامصب (چشمک)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد