بیشتر کتاب بخوانیم. خواهش می کنم!

چند نفرمون می دونستیم که قبل جنگ ایران و عرلق تو سال 59 ، یه جنگ دیگه هم بین ایران و عراق سال 52 اتفاق افتاده که به 3 ساعت نکشیده که بصره رو ارتش ایران تصرف می کنه؟ برام شوک بزرگی بود دیروز شنیدن این واقعه و ندونستنش! کاش به جای این همه موبایل دست گرفتن و بازی و اینستاگرام  بیشتر و بیشتر مطالعه کنیم تا نسلی که می سازیم نسل اگاهی باشن. بگذاریم با کتاب خوندن ما بچه هامون عادت کنن به کتاب دیدن و خوندن. بیایم از تاریخ درس بگیریم و اگاه بشیم. نسل بی سواد نه بدرد جامعه مون می خوره و نه هیچ جای دنیا. 

نظرات 1 + ارسال نظر
نون سین جمعه 20 اردیبهشت 1398 ساعت 09:21 http://free-like-a-bird.blogsky.com

اخه عزیزم چیزای قبل انقلاب از نظر این حکومت کلا مردوده... نتیجتا تو کتابا فیلترشون میکنن و نمیذارن تو کتابای معمول از کارای خوب اون دوران حرفی زده بشه... از نظرشون اون همش باید تاریکی باشه!

دقیقا همینطوره که شما می گی عزیزم اما می شه از کتابخونه ها چاپ قدیم کتابهای خوب رو پیدا کرد یا همین کتابهایی که پی دی اف کردن و می شه دانلودش کرد. من خودم دوتا کتاب خوب مربوط به چاپ های سالهای 1336 رو دانلود کردم و شروع کردم به خوندن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد