خدایا ممنونم ازت که یکی از فرشته های زمینت رو قسمت من کردی تا در کنارش بتونم به خواسته های قلبیم برسم. فرشته ای که 10 روز تمام نشسته خونه و داره از بچه هامون نگه داری می کنه تا من درسم رو بخونم و برم امتحان بدم. فرشته ای که برای اینکه من فرصت بیشتری برای درس خوندن داشته باشم برای اولین بار تو زندگیش آشپزی کرده و ماکارانی خوشمزه، شامی لذیذ و املت با طعم عشق پخته برامون. دوستت دارم فرشته ی زمینی من که اگر نبودی و شرایطش رو برام فراهم نکرده بودی امکان نداشت به یکی از بزرگترین هدفهام تو زندگیم برسم و قدردان تک تک محبت هات هستم، نازنینم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
marzi سه‌شنبه 25 دی 1397 ساعت 08:02 http://rozegaremarzi.blogsky.com

چه خووووب. خدا شما رو برای هم نگه داره. عشقتون جاویدان. تنتون سلامت . لبتون خندان

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد