دلرم می رم سر جلسه امتحان! بعد سالها دوری از این حس و حال. خود هیجده ساله ام رو می بینم که بعد این همه سال هیچ فرقی با اون زمانش نکرده و هنوزم بخشی از حجم درسیش رو قرار تو اتوبوس بخونه. با این تفاوت که اینبار تو ماشین می خوام بشینم و یک دورم رو تا دقیقه نود تموم کنم. احساس سرخوشی خوشمزه ای دارم :))

نظرات 1 + ارسال نظر
marzi شنبه 15 دی 1397 ساعت 22:03 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام. چه جالب.
وای منم شدیدا دلم واسه این حس و حال تنگ شده. دعام کن قبول بشم و دوباره روزهای خوش درس خوندن و دانشگاه رو و شبهای امتحان رو تجربه کنم.
با این اوضاعی که من دارم بزور بتونم یکی دو ساعت در آرامش درس بخونم!!!
با این میزان مطالعه اصلا میتونم قبول بشم ؟

سلام. ایشالله تجربه می کنی و به خواسته ی قلبیت می رسی به امید خدا! اگر روی دانشگاه ازاد هم نظر داری با همینی خوندن دوساعت در روز قطعا قبول می شی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد