تا چند روز دیگه موعد امتحاناست و من از کوچکترین فرصتی لابلای روزمرگی های زندگی استفاده می کنم تا چیزکی بخونم. گاها شده در طول روز قبل خواب بچه ها فقط پنج دقیقه تونستم برای درس وقت بگذارم. اما در کل راضیم از خودم و پشتکاری که نشون می دم. پسرک نزدیک به یک ماهه که دوباره بی اشتهای بی اشتها شده و بی اغراق کل قفسه ی سینه و ستون فقراتش ریخته بیرون. بلاخره دکترش قبول کرد که خیلی کمبود وزن داره و براش ازمایش غدد نوشت. یه فوق غدد متخصص کودکان پیدا کردم که خیلی دلم می خواد ببرم پیشش. می دونم که این غذا نخوردن ها و بی اشتهایهاش نرمال نیست، فقط می ترسم خدایی نکرده مریضی داشته باشه ... 

نظرات 2 + ارسال نظر
نون سین چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 20:52 http://free-like-a-bird.blogsky.com

String cast
اینطوری سرچش کنید پیداش میکنید ... میتونید از ناملیک یا شنوتو بشنویدش فکر میکنم...

ممنونم خیلیییییییی لطف کردید

نون سین سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 19:31

میشه لطفا اپیزود زندگی پویا از پادکست استرینگ کست رو گوش بدید؟؟

راجع به یک بچه ایه که تقریبا ناگهانی دچار بی اشتهایی شدید میشه و اینها... انشالا که مشکل پسر شما اون مشکل نباشه ولی بررسیش کنید بهتره

سلام! خیلی ممنونم از پیشنهادتون. حتما سعی می کنم فایل صوتیش رو پیدا کنم و گوش بدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد