چه حس خوبیه بعد سالیان سال دوری از کامپیوتر و لب تاب با صفحه ای به جز صفحه ی موبایل و تبلتت کار کنی. بی اغراق فکر می کردم تایپ کردن از خاطرم رفته. این روزها به بهانه ی تایپ ارایه های کلاسیمون لب تاب رو اوردم دم دستم و گذاشتم رو پام و با لذتی وصف ناشدنی مشغولم. احساس می کنم از دوران ماقبل تاریخ پا به قرن بیست و یکم گذاشتم. امتحانات دی ماه شروع می شه و باید جوری برنامه ریزی کنم که این حجم درسهای نخونده رو بخونم چون اصلا دوست ندارم اول ترمی نتیجه ضعیفی بگیرم. یکی دو هفته پیش حرف دلم رو خیلی محترمانه به یکی از اساتید که دو تا درس دو واحدی و سه واحدی باهاش دارم و هر جلسه بی اغراق کل کلاس رو با بچه های ترم بالایی در خصوص پایان نامه ها می گذرونه و اصلا حواسش به درس دادن به ما نیست رو زدم و دقیقا از اون روز پایان نامه ای ها رو راه نمی ده به کلاس و حضور فیزیکی و روحی داره سرکلاس و دیگه ساعت اخر رو هم نمی پیچونه که بدون تشکیل دادن کلاس، پیعام پسغام بفرسته که نمی یام و برید خونه. درسته بچه های کلاس خیلی از دستم ناراحت شدن که تو باعث شدی دیگه زودتر نریم خونه، اما ذره ای حرف بی منظقشون برام مهم نیست چون از اول که امدن برای ثبت نام می دونستن که این روزهای پر مشغله رو پیشرو خواهند داشت. اگر نمی گفتم از خودم حس بدی می داشتم که با سکوتم امکان تضییع کردن حق و حقوقم رو به طرف مقابلم دادم. دارم شهریه می دم و زمان می گذارم و بچه هام رو دو روز در هفته درست  و درمون نمی بینم و این همه راه می کوبم می رم و برمی گردم که به یه نتیجه ی خوب برسم نه اینکه استاد نباشه و درسی نده و بود و نبودم تو اون کلاس فرقی نداشته باشه. اگر اینجوری می خواستم که بصورت مجازی بر می داشتم کلاس هام رو، حالا یا پیام نور، یا الکترونیکی. 
نظرات 1 + ارسال نظر
marzi سه‌شنبه 20 آذر 1397 ساعت 15:07 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام. خوبی؟
آفرین. کار درست رو انجام دادی. احسنت به تو.
فقط یه چیزی میتونم سوال کنم چه رشته ای میخونی و چه دانشگاهیی؟
درصدهات چقدر بودن که قبول شدی؟
دلم میخواد ارشد ثبت نام کنم ولی سردرگمم. رشته خودم تو شهر خودم و حتی نزدیکش هم نیست. بخوام برم رشته های دیگه هم باید خیلی خیلی بخونم. اونوقت تو این زمان کم نمیدونم چیکار باید بکنم؟
منبع مطالعات تو چی بودن؟ کتابهای تستی و کنکوری؟ آزمون آزمایشی هم میدادی؟
به نظرت کتابهای مدرسان شریف خوبن؟ ارزش داره آدم هزینه کنه واسه ارشد قبول شدن؟
فضای آموزشی دانشگاه و اساتید باب میلت هستن؟ بقولا روحت رو درس خوندن در این سطوح ارضا میکنه؟
کمکم کن. من باید خیلی زود تصمیم بگیرم.
اگر خواستی بیا تو وبلاگم خصوصی واسم بگو.

سلام. پاسخ دادم تو وبلاگت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد