خدا همه ی مامان و باباها رو نگه داره برای بچه هاشون. واقعا محبتشون بی حد هست و بی منت. بالای یک هفته است که با ماشین رفتم تو باقالی ها و ماشینم بیمارستان بستریه و مامان جانم امده پیشم تا من بتونم کلاس های دانشگاه رو برم. تازه داداش جانم هم ماشینش رو گذاشته در اختیارم که بتونم پسرک رو بگذارم کلاس و دانشگاه بیام. بماند که من فقط باهاش پسرک رو می گذارم کلاس و با همسر جانم مثل دوتا مرغ عشق می یایم دانشگاه :)) چقد خانواده خوب داشتن خوبه و چقدر من قدردان تک تک شون هستم حتی اگر زبان ابرازش رو اونجور  که باید و شاید، بهشون نداشته باشم.

نظرات 1 + ارسال نظر
marzi یکشنبه 6 آبان 1397 ساعت 04:16 http://rozegaremarzi.blogsky.com

چه خوب. خداروشکر که خانواده خوبی داری و قدردان هستی.
عشقتون جاویدان. سلامتیتون برقرار

ممنون عزیزم. عشق شما هم نسبت به دکتر و پدر و مادر که کلی هم زحمتشون رو می کشی و خواهر و برادرهات مستدام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد