امروز جایی خوندم حرفایی که ما به بچه هامون می زنیم چه خوب، چه بد، تو لوح ضمیرشون حک می شه و بزرگ ترکه بشن مدام تو گوششون اون حرفا تکرار می شه. بیایم یه یادگاری خوبی از خو دمون براشون بجای بگذاریم با تحسین و بکار بردن واژه های خوب و محبت آمیز. 

نظرات 1 + ارسال نظر
الی دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 08:31 http://rozegareshirineman.blogsky.com

آخ آخ من خیلی نگران این صدای درونی بچه ها هستم.
شنیدم که حرفای الانمون به اونها ، تبدیل به صدای درونی تمام عمرشون میشه

دقیقا همینه. می دونی من بابام خیلی بهمون ایراد می گرفت و من الان دقیقا می بینم که خیلی ریز و زیرپوستی گاهی به پسرک برچسب های بابا رو می زنم که تو دوران کودکی مدام بهمون گفته. البته که زودی به خودم می یام و سعی می کنم دیگه تمرار نکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد