آذر 96 یکی از بزرگترین آرزوهای لیست هرساله ام تیک خورد و من چقدر خوشبختم که شاهد براورده شدنش بودم. یکی دیگه از بزرگترین هاش هم منوط به سعی و تلاش من هست که خدایی شب بعد خوابیدن جوجه ها جونی برام نمی مونه که درست و درمون برای رسیدن بهش وقت بگذارم اما وجدانا هم بی خیال نشدم و کجدار و مریز دارم  باهاش کنار می یام. خدای خوبم می شه به تمنای قلبم نگاه کنی و خودت جورش کنی لطفا؟ می دونی که خیلی آرزوش رو دارم. پیشاپیش سپاس :)

نظرات 1 + ارسال نظر
فنجون سه‌شنبه 28 آذر 1396 ساعت 13:04

چه جالب منم همین تجربه شیرین رو دیروز داشتم. ....
آرزوهای ما که تمومی ندارن و ایشالا هی تند و تند تیک بخورن ..
تبریک میگم بهت.

نوشته ی قشنگ تو یادم انداخت لیست ارزوهام رو
تا باشه ایشالله تجربه ی این حس های شیرین و خوشمزه
قربونت برم منم به شما تبریک می گم فنجون جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد