این چند روز حسابی افتادم به تمیزکاری خونه انگاری شب عید باشه خودم که خیلی خوشحالم از بوی تمیزی که کم کم از کل خونه به مشاممون می رسه. 

امروز رفتم موسسه زبان و اسم گل پسر رو برای بهار اینده رزرو کردم. تصمیم دارم این شش هفت ماه رو بفرستم همون مهد کودک قبلی تا وقت کلاس زبانش بشه. سرویس مهد گل پسر رو هم اوکی کردم و قراره بعدازظهرها برسونتش خونه. 

من هرچی سرم شلوغتر باشه بهتر مدیریت می کنم امور رو و چقدر خوشحالم از این شلوغی. 

نظرات 1 + ارسال نظر
فنجون سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 09:05 http://embrasser.blogsky.com

منم همینم هرچی کارهام زیادتر باشه راندمان کاریم میره بالا ... یا حداقل اینطوری به خودم امید میدم که وقت شلوغ کاری ها هول نکنم :)) البته با وجود قندون عقل حکم میکنه نزارم کارهام زیاد جمع بشه

ای جان دلم ! راستش منم بعد یادداشت این مطلب گفتم نکنه خودم فکر می کنم امورات رو بهتر سروسامون می دم و دارم تلقین می کنم
کاری بس عاقلانه می کنی که نمی گذاری کارها جمع بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد