نمی دونم چطور می شه برای دوستی به عمر بیست سال با کلی پارتی بازی کار جور کنی اونم با شرایط خودش، دیرتر امدن و زودتر رفتن به منزل ، و پنج ماه بیاد سرکار و یکدفعه بزنه زیر همه چیز و بی هیچ کلامی بره و بعد از گذشت سه ماه بفهمی که تو این سه ماه سکوت در تمام شبکه های اجتماعی اش بلاک شدی، بی انکه جرمت بهت تفهیم شده باشه! کلا به این نتیجه رسیدم من تو داشتن دوست خیلی بدشانسم. نمی دونم شاید اشکال کار از من باشه که زیادی، بی چشم داشت، برای دوستام قدم بر می دارم. کاش یاد بگیرم اینقدر تو دوستی ها از خودمم و خانواده ام مایه نگذارم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
دخترک حواس پرت شنبه 3 تیر 1396 ساعت 11:41 http://karin59.blogfa.com

آخ گفتی ...تو سوابق پرونده های دوستی من پر اینجور چیزاست ..کم کم دارم مطمن میشم مشکل دارم

اره والله منم خیلی از این موردها دارم اما خب روم نشد پرونده ی اونا رو هم اینجا باز کنم. از تو چه پنهون، منم به این نتیجه رسیدم که مشکل از منه نه اونا ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد