88

از لحاظ بار عاطفی مهمونی خوبی نبود. کلی بهم انرژی منفی و حس سرخوردگی دست داد ....اخ که متنفرم از این مهمونی ها که جای خالیش رو از اول تا اخر تو چشمم می کنه. کاش منم نرمال بزرگ شده بودم و نرمال ازدواج کرده بودم تا این همه حسرت تو دلم نمی موند. 

نظرات 2 + ارسال نظر
سمانه چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 14:17

بیا بدلمممممم

ااااخ که چه مزه ای داد بدلت

نیوشا شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 12:47

تنها چیزی که می تونم بگم اینکه به نظر می رسه هیچ کس عادی بزرگ نشده.. یعتی تقریبا هرکسی در یک شرایط خاص و تحت شرایط متفاوت از عادی بودن رشد کرده
منم جزو کسایی هستم که در شرایط عادی بزرگ نشدم!

ای امان از این شرایط نابرابر ....
باور کن تعداد ادمهایی که تو شرایط برابر بزرگ شدن از تعداد نابرابرها خیلی بیشتره ...
من که دور و برم بیشتر این مدلیه ...
کاش لااقل بچه هامون تو شرایط نرمالی بزرگ بشن ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد