79

چقدر دلم می خواست من هم مثل خیلی از دخترها و مامان ها، با مامان در طول روز اینترنتی چت می کردم و اس ام اس بازی. هروقت دلم براش تنگ می شد، یا کارش داشتم یا حتی مثل امشب روم نمی شد پای تلفن ازش عذرخواهی کنم، می شستم و براش تایپ می کردم. اعتراف می کنم من زبان تایپیم با محبتتر از زبان کلامی ام هستش. لامصب تو ارتباط فیس تو فیس و حتی تلفنی زبان احساسم قده و مغرور و کمتر اعتراف می کنه و ابراز احساسات. 

نظرات 2 + ارسال نظر
خانوم چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 11:37

عزیزم این خاصیت تیرماهیاس.نمیتونن احساساتشون و به زبون بیارن.

سلام. راست می گی سمانه جون شایدم خصلت تیرماهی ها باشه واقعا!

سمانه سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 13:18

عزیزم من الان بعد اینهمه وقت تازه اینجارو دیدم.برم ببینم این مادر تنها چیا نوشتههههههه

عزیزززز دلم. پس بلاخره پیدات شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد