54

خدای عزیزم لطفا لطفا لطفا فرزند سالمی به من عطا کن! اعتراف می کنم همزمان با از سر گذراندن روزهای پایانی، فقط و فقط نگران سلامتیش هستم و بس. می دانم بنده ناسپاسی بوده ام در ارتباط با فرزند دوم و چه روزها و شب هایی  که گریه نکرده ام از برای داشتنش، حالا که مرا لایق مادری دوباره دانستی، لطفا لطفا با ناسالم بودنش مرا آزمایش نکن که نه تنها من ، هیچ پدر و مادری تاب و توان مریضی طفلش را ندارد. 

نظرات 3 + ارسال نظر
Reyni پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 15:17 http://reyni.blogsky.com

ایشالا سالمه ... البته ایشالا لازم نداره حتما حتما سالمه

ممنونم عزیز دلم ان شالله

نیوشا شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 12:48

چه سخته که نه ماه تنها دغدغه ذهنی یه مادر اینه!
باورت میشه سرمرو گرم می کنم که به این موضوع فک نکنم!
می ترسم خدا با سلامت نبودنش من رو آزمایش کنه
یا مجازات گناهان من بشه فرزندی که سلامت نداره
هوووووف!

کاملا درکت می کنم .... هیچ وقت اینجوری فکر نکن که خدا می خواد با سلامت نبودن فرزندت تورو آزمایش کنه .... اعتراف می کنم چه سر اولی چه دومی همیشه ته دلم قرص بود از سلامت بودنشون. تو هم فقط افکار مثبت رو در ذهنت پرورش بده عزیزم.

سارا شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 00:46 http://mynewlifebegins.blogsky.com/

انشالله که بچه سالمه، غصه اش رو نخور

ممنونم عزیزم.
خدا از دهنت بشنوه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد