46

حس آدم های تازه مهاجرت کرده را دارم. اینکه تنهایند و فقط خودشان هستند و خانواده ی کوچک اشان، اینکه کسی نیست تا با آنها هم کلام شوند، صبح ها بروند پیاده روی، عصرها باهم چای و کیکی نوش جان کنند و در مورد سیاست های روز کشورشان و یا کشوری که به آن پناه برده اند حرف و سخنی بزنند. نمی دانم از اثرات بالا پایین شدن هورمون ها در دوران بارداریست ، یا مربوط به دلم می شود که دوست دارم بی هوا مادری، خواهری، دوستی زنگ خانه مان را به صدا در بیاورد و بیاید داخل منزلمان  و دو سه ساعتی حرف بزند. مهم نیست در مورد چه و یا چه کسی. فقط حرف بزند و اجازه دهد کمی درباب دغدغه های این روزهایم که ذهن و روانم را آشفته ساخته سخن بگویم. بی اینکه غیرواقع دلداریم دهد. بی اینکه سعی کند بهشتی تصنعی برایم به تصویر کشد. می دانم مادرم یارای راه رفتن ندارد و خواهرم دور است، اما دوستان کجایند این روزها؟ باشد، باشد این روزها هم می گذرند و نباید از دیگران متوقع بود. اما یادم می ماند فردای روز با آن ها همان باشم که با من بودند. نه کمتر، نه بیشتر. 

پ.ن. ممنونم عزیز دل که این روزها تمام نقش های کمرنگ  در کنارم را با حضورت پررنگ کرده ای. 

نظرات 2 + ارسال نظر
نیوشا شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 07:23

بله به آدرس سر زدم .. ممنوم از لطفت

خواهش می کنم عزیزم. ان شالله که این دوره رو به سلامتی و خوشی پشت سر بگذاری عزیزم

نیوشا چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 14:10

روزهای دلگیرانه ای ست...
چه خوب که دختر دارید...
فردا یم رم سونو شاید جنسیتش معلوم شه.. اصلا نمی دونم چه ماهی از بارداریم هستش؟!

امیدوارم با خوبی و سلامتی این روزها رو پشت سر بذاری
من که مادام غمگینم دوست عزیز!

عزیزم اصلا ناراحت نباش همه ی اونایی که مامان می شن این دوره ی سینوسی کسینوسی رو فراز و فرودش رو تجربه می کنن.
عزیزم بعد دنیا اومدن جگر گوشه ات متوجه می شی که اون رو فارغ از جنسیتش دوست داری ، من هم سر نی نی اول دوست داشتم دختر باشه و بعد که فهمیدم پسره و با دنیا اومدنش متوجه شدم حاضر نیستم هیچ جوره اون رو با بچه ی دیگه ای عوض کنم.
عزیزم اگر تاریخ آخرین پریودت رو داشته باشی می تونم کمکت کنم و بگم هفته ی چندم بارداری هستی. البته با یه سرچ ساده تو گوگل هم می تونی روش محاسبه اش رو بدست بیاری عزیزم.
منم ممنونم از همراهیت خانم گل
عزیزم این آدرس سایتی هست که تو کامنت هام می خواستم بگم و ارسال نمی شدhttp://mamasite.ir/fa/page/pregnancyage

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد