15

نمی دانم چرا زودتر از اینها نیامدم و حک نکردم مهر روزافزون تو را. تویی که برایم نه تنها به جای خودت، که جای خالی تمام کمبودهای عاطفیم مهربانی کردی. چگونه فراموش کنم که تنها با دیدن یک عکس و برق اشتیاق در نگاهم به داشتن آن جواهر ظریف و زیبا، به دو هفته نرسیده غافلگیرانه، بی مناسبت آن را به من هدیه کردی و من چقدر ناشکرم که صرفا مناسبت های خالی مانده در این سال ها را زیرو رو می کردم و غافل از این بودم که اثبات دوست داشتن دلیل موجه و غیرموجه نمی خواهد، دلی گرم و مالامال از عشق می خواهد که با کوچکترین آگاهی از خواسته ی قلبیت آن را در طبق اخلاص بی منت تقدیمت می کند. 

و فراموش نخواهم کرد اولین عطر دلخواهم را که امروز اینچنین غافلگیرانه تقدیمم کردی. عزیز دل کاش بدانی امروز قبل آمدنت و دیدن هدیه ی زیبا و غافلگیرانه ات، تمام روز به خوبی ها و مهربانی هایت فکر می کردم و اینکه چقدر خوشبختم که تو نه فقط سهمی از زندگی من، که تمام آن هستی. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد