7

دلم می خواد بتونم تو خونه یه کار مفید برای دل خودم انجام بدم، اما هرقدر فکر می کنم با توجه به شرایط موجود ذهنم به جایی قد نمی ده. دلم می خوادبرای  ارشد بخونم، اما چه جوری؟! دوست دارم برم کلاس زبان، اما نی نی گولی رو چیکار کنم؟! کلا از روزهای تکراری و کسل کننده ی هرروزم، خسته شدم. کاش آستینی بالا بزنم و شروع کنم به لاقل مطالعه کردن. 

پ.ن. این کتاب کلیدر جلوی پیشرفت و سرعت من رو تو کتابخونی گرفته. از بس کند پیش می ره. عادت هم ندارم تا کتابی رو تموم نکردم برم سروقت یه کتاب دیگه. کاش این طلسم لعنتی بشکنه.

نظرات 2 + ارسال نظر
سین یکشنبه 6 دی 1394 ساعت 23:54 http://bookworm95.blogsky.com

کتاب بخونید
و سخت نگیرید!
شما حق دارید کتابیو که دوس ندارین نیمه تمام رهاش کنین حتی اگ کتاب حس بی احترامی بهش دست بده ;)

من تو وبلاگم کتاباییو که میخونم معرفی میکنم،دوس داشتین ببینین،شاید مناسب سلیقتون چیزی بود

سلام عزیزم. ممنونم از نظرت. درست می گید.
حتما به خونه تون سر می زنم.

مائورین یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 02:30

بی خیال
همینکه به پسرت و خودت برسی مفیدترین کاره
غذاهای خوشمزه بپز و بخور و سعی کن خوب بخوابی گرچه تو این دوران چیزیکه نیست خواب خوبه
سخت نگیر فکر کن اومدی تعطیلات وگرنه افسرده میشی

چه تعطیلاتی که نه تفریح داره برات نه استراحت
نمی دونم واقعا باید چطوری حالم رو عوض کنم و یکم شادی و امید به زندگیم بیارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد