این چند روز زیاد می خونم در مورد تجاوز و تعرض به بچه ها در کودکی و به فنا رفتن نوجوانی و جوانیشون چقدر با خواندن نوشته های اونایی که مورد تعرض قرار گرفتن خدا رو شکر کردم که بابا سختگیر بود و هیچ وقت نگذاشت ما شب جایی بمونیم. چقدر این بچه های دیروز شاکی بودن از پدر و مادرهاشون که حواسشون بهشون نبوده و اونها رو ناتوان رها کردن بین یه عده ادم مریضی که درد اینجاست که بیشترشون محارم بودن. از دیروز مدام دارم با پسرک یاداوری می کنم که تو مهد هرکی به بخش های خصوصیت دست زد زودی داد بزن و بدون اون ادم خیلی ادم بدیه و تو باید ازش دوری کنی و به من بگی. می گه مامان شما که نیستی اما به تیچر می گم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
رافائل شنبه 27 آبان 1396 ساعت 19:56 http://raphaeletanha.blogsky.com

مراقب باش اما استرس نداشته باش.
بابت معرفی وکیل واقعا سپاسگزارم.

خواهش می کنم امیدوارم گشایشی تو کارت شده باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد