دیروز صبح وقت مصاحبه ی زبان داشتم برای پسرک، اما از انجایی که بسیار به من و پدرش وابسته است و هنوز چهارماه تا سه سالگی اش مانده، گفتن شرایطتش را ندارد و هنوز زود است برایش. خیلی دوست داشتم به جای مهد کلاس زبان برود و در کنار بچه ها در عین کسب مهارتهای اجتماعی، وقتش به بطالت نگذرد و برای آینده اش توشه ای داشته باشد، اما خب نشد و احتمالا برای یکی دوماهی مهد ثبت نامش کنیم، بلکه کمی از این وابستگی رو به افزایش این روزهایش کاسته شود. 

نظرات 1 + ارسال نظر
سمانه چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 14:14

ای جااااان .فک کن اینا انگلیسی حرف بزنن.من که میخورمشون.کجا بردی ؟مخصوص بچه هاس؟

دم خونه مون سمانه. واقعیت اصلا هم حالب نبود یه جای کوچیک تنگ و تاریک بدون پنجره به بیرون .... اصلا به دلم نشست و خدا رو شکر کردم که قبول نکردن. گفتن رزرو کن گفتم باشه فکرام رو کنم بعد ... فرار کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد