و سرانجام بعد از یکسااااااااال پرونده پایان نامه ام به خیر و خوشی بسته شد. این چند هفته اخیر فشار بسیار بسیار بالایی روم بود که فقط دعا می کردم زودتر این روزهای پر از استرس من تموم بشن و من یه نفس راحت بکشم. 

به قول “شادی” سال ۹۹ با تمام سختی ها و غم و غصه هاش با تمام بالا و پایین هاش، سال فوق العاده ای برام بود و من به دو تا از بزرگترین آرزوهام رسیدم. 

امیدوارم سال جدید هم برای تک تک مردمان ایران زمینم فوق العاده باشه و بعد مدتها رخت غم و غصه و نداری از خونه ها برچیده بشه. 

نظرات 1 + ارسال نظر
مبینا یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 17:02

منم دفاع کردم و تو این فاصله کارای پایان نامه مادر یه دختر ناز شدم و با وجودش و تمام سختی ها تونستم عالی دفاع کنم

افررررررررین! چقدر کیف کردم!!!! باریکلا مامان زرنگ و جسور
از دیدن دخترهای قوی و موفقی مثل خودت که بچه داری حتی که خودش یه شغل ۲۴ ساعته است مانع پیشرفتشون نمی شه لذذذذذت می برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد