امان از این خستگی جسمانی که روح را هم به زانو در می یاره. مریضی پشت مریضی، گریه های مداوم دخترک، سرفه های جان خراششون، بی اشتهاییشون، لاغری بیش از حدشون که تو صورتشون فقط چشمهاشون باقی مونده، بی خوابی های شبانه ی خودم، همه و همه دست به دست هم دادن تا از من یه مادر غرغروی کم طاقت بسازن. یک ماهه آزگاره که مریضی اومده خونمون و جا خوش کرده و از ویروسی به ویروس دیگه تغییر شکل می ده. بخدا گاهی به زندگی قبل امدن بچه ها با سلول سلول وجودم غبطه می خورم و دلم می خواد به هرکسی که بچه نداره بگم بچه داری سخت ترین کار دنیاست و اگر تاب و تحمل این همه گذشت و فداکاری رو ندارید توروخدااااا موجودی خلق نکنید که اینجوری هم در حق خودتون هم در حق اون موجود نحیف که همه ی دنیاش شما هستید، جفا کردید.

نظرات 3 + ارسال نظر
رافائل چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 18:09 http://raphaeletanha.blogsky.com

سلام. امیدوارم هرچه زودتر بچه ها خوب بشن. فنجون چه پیشنهاد های خوبی داده. من کلی چیز یاد گرفتم. ولی چقدر سخته که بچه ها هیچی نمیخورن. اینجوری ضعیف میشن خوب.

سلام عزیزم.ممنون از دعای خوبت. اره خیلی بده چون وقتی مریض می شن اون دو سه تا قاشق غذایی هم که در طول روز می خورن و دیگه نمی خورن

فنجون سه‌شنبه 18 مهر 1396 ساعت 17:52

عه! پس چی میدی بهشون؟؟
گوشت و مرغ نخوردنشون رو با این عصاره قلم و مرغ جبران کن تو غذاهاشون نامحسوس بریز مثلا سوپ جو با شیر و عصاره مرغ
یا عدسی درست کن عصاره قلم بچپون توش:)))
جو دو سر پرک رو راستکی امتحان کردی؟ با هلو یا دارچین و نبات هم نخوردن؟

هیچی فدات شم عزای هرروزه ی من غذای بچه هاست.
گوشت مرغ و ماهی که پسرک لب نمی زنه سووووپ و اش که اصلاااااا نمی رن دورش همینطور عدسب و لوبیا که بخوام اب قلم یا هرچیز مقوی بریزم روش.
جو پرک رو امتحان نکردم اما از اونجایی که حلیم هم نمی خورن اونم فکر نکنم بخورن. ما نه تو خونه مون غذای نونی می تونیم بخوریم مثل کوکو، کتلت، املت نیمرو نه بقیه مواردی که گفتم. غذای ما فقط خلاصه شده تو برنج زرد، قرمز، سبز که اونم با نااااااز خیلی گشنه باشن پنج شش تا قاشق بخورن و گرنه اونم شیک و مجلسی نمی خورن. فکر کن ار وقتی بچه خا دنیا اومدن ما سه بار رفتیم رستوران که پسرک لب به هیچی نزده و فعلا رستوران رفتن و مسافرت رفتن از زنبیل خانوارمون خط خورده!!! یعنی فنجون خدا رو شاهد می گیرم الان دقیقا ده روزه که من خون به جگرم امروز از فرط ناراحتی دخترک رو زدم رو دستش از بس من غذا درست می کنن نمی خورن می ریزم دور .....

فنجون سه‌شنبه 18 مهر 1396 ساعت 11:27 http://Embrasser.blogsky.com

سلام عزیزم ... انشالا همتون خیلی زود سرحال و قبراق و شیطون میشین باز :)
خواستم بگم تو خونه پیاز چهارقاچ کن بزار گوشه کنار خونه میگن ویروس هارو جذب خودش میکنه.
هم خودت هم فینگولیا ، قلم بخر چند تا، عصاره اش رو بگیر و بریز تو قالب های یخ و روزانه تو غذاهاتون بخور و به بچه ها حتما بده.
(میدونم بلدی ولی اگه نمیدونستی بگو برات بگم)

پای مرغ ( گرچه چندش آوره) اونم بپز و آبش رو تو غذاهات بریز، مثلا رو پلویی که به بچه ها میدی ... غیرمستقیم تقویتشون کن.
برای صبحانه هم جو دوسر فوری بگیر، مثل حلیم میشه و خوشمزه هم هست ( خیلی چیزاهست که میتونی بهش اضافه کنی) با اینکه حجم کم هم بخورن ولی بسیار مقویه.

تو سوپ خودت و بچه ها کدو حلوایی بریز که ایشالا کمر سرماخوردگیا رو بکوبی زمین.
من اینا رو به قندون میدم و به نسبت بقیه کمتر مریض میشه ( اگه چشمش نزنم :)) ) البته همین دو هفته قبل هم سرماخورد ولی الان بهتره شکر خدا.

سلام به روی ماهت. فنجون جونم بچه های من هیچ کدوم از موارد خوراکی که گفتی لب نمی زنن و بی نهایت بد غذان. می دونی هرکس تو زندگیش از یه چیزی رنج می بره و رنج زندگی این چندسال اخیر من شده غذا نخوردن پسرک و دخترک جوری که دیگه خودمم از غذا خوردن افتادم.
بابت تک تک توضیحات مفصلت ازت ممنونم و روی ماهت رو می بوسم. دعا کن روزی برسه که تو خونه ی ما گوشت و مرغ و ماهی و انواع خورشت و اب قلم و سوپ و آش و میوه و آب میوه خورده بشه .... نمی دونی چه عذابی می کشم از نخوردن های بچه ها .... پیرم کردن پیرررر ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد